Kody błędu 19561 i 17965

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mariondg
    Classic
    • 2013
    • 12

    Kody błędu 19561 i 17965

    Zamieszczone przez mati160
    osz ty Skoda lepsza, widać że jeszcze nie miał do czynienia z autem o klase wyżej niż Octavia :twisted:
    on nawet jak nas Lexus mija i ja mówię "ale fura" ma tylko jeden tekst: "nasza Skoda lepsza"
  • kryzys554
    Drive
    • 2011
    • 45

    #2
    Kody błędu 19561 i 17965

    Witam czy może ktoś wie co to może byc i jak sie za to zabrać??

    Komentarz

    • ahmed799
      RS
      • 2009
      • 6871
      • Ford

      #3
      19561 Elektrozawór powietrza dolotowego - zwarcie do masy, otwarty obwód > przewody, zawór.
      17965 Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża
      To są Twoje błędy, ale co i jak to musisz już dopytać.

      филип
      Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

      Komentarz

      • kryzys554
        Drive
        • 2011
        • 45

        #4
        Mam taki programik Vag com v311 i czy ktoś by mógł mi powiedzieć jak sprawdzić nim kąt wtrysku bo sprawdzałem vwtool i wywaliło mi że mój kąt to 34 i czy to moze powodować że ciężko odpala?? Mam 110km tdi i ostatnio mi po przekroczeniu 120km/h wywala kątrolke i brak mocy a wywaliło mi tylko te błędy. Aha i czy coś się ustawia jeszcze vagiiem żeby lepiej palił i zbierał się (chodzi mi o to żeby to była prawdziwa 110)??

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          jaki masz silnik? bo zopisu wynika ze masz 130km na pomkach a 110 km były tylko na pompie.
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • kryzys554
            Drive
            • 2011
            • 45

            #6
            Nie wiem, nawet gdzie tego szukac. Mam 110 w wersji ambiente z 2003. Czy ktoś może coś wie??

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #7
              kod silnika masz na naklejce na osłonie paska rorzadu a drugie miejsce gdzie znajdziesz kod silnika jest wlepka w bagarzniku przy kole zapasowym .jak bedziesz miał kod silniika to bedziemy pewni co do imformaci jakie bedziemy ci podawac
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              • Biszczu
                RS
                • 2011
                • 5567

                #8
                kryzys554, Twoje błędy to:

                17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

                Ewentualne objawy

                Redukcja mocy
                Limp trybie

                Możliwe przyczyny

                Zwiększenie ciśnienia zbyt wysoka
                Węże / Rury niewłaściwe podłączony, odłączony, zablokowany lub nieszczelny
                Kontrola ciśnienia wadliwe ładowarki
                VNT (zmienna dyszy turbo): dysze zatrzymany
                Zawór elektromagnetyczny do sterowania ciśnienia doładowania (N75) wadliwe

                Możliwe rozwiązania

                Sprawdź Węże / Rury / Components
                Zawór elektromagnetyczny do sterowania ciśnienia doładowania (N75)
                Sprawdzić / wyczyścić / wymienić Charge Pressure Control
                Sprawdzić / wyczyścić mechanizm zmiennych dysz



                19561/P3105/012549 - Zawór klapy kolektora dolotowego (N239): Open lub zwarcie do masy

                Ewentualne objawy

                Silnik kręci na zamknięcie

                Możliwe przyczyny

                Okablowanie obwód otwarty lub zwarcie do masy
                Zawór klapy kolektora dolotowego (N239) wadliwe

                Możliwe rozwiązania

                Sprawdź okablowanie na obwód otwarty lub zwarcie do masy
                Zawór klapy kolektora dolotowego (N239)> Test wyjścia
                "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                Komentarz

                • kryzys554
                  Drive
                  • 2011
                  • 45

                  #9
                  Biszczu możesz opisać jak to sprawdzic?

                  Możliwe rozwiązania

                  Sprawdź okablowanie na obwód otwarty lub zwarcie do masy
                  [glow=red:1aa4a7c621]Zawór klapy kolektora dolotowego (N239)> Test wyjścia[/glow:1aa4a7c621]

                  Komentarz

                  • Biszczu
                    RS
                    • 2011
                    • 5567

                    #10
                    kryzys554, sprawdź czy Ci żaden kabel nie robi zwarcia.

                    Zwarcie do masy to prawdopodobnie będzie uszkodzony sam zaworek. Sprawdź wężyki możesz mieć jeden przetarty odrobinę. Wystarczy uszczelnić i będzie OK. Błędy wykasuj
                    "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                    Komentarz

                    • kryzys554
                      Drive
                      • 2011
                      • 45

                      #11
                      a jak mogę jeszcze zrobić ten Test wyjścia-> Zawór klapy kolektora dolotowego (N239)??

                      Komentarz

                      • german81
                        L&K
                        • 2010
                        • 1414
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                        • BZB 1.8 TSI 160 KM

                        #12
                        kryzys554, w złym miejscu szukasz przyczyny trybu awaryjnego po przekroczeniu 120 km/h i cieszkiego palenia .srawdz kat wtrysku na silniku nagrzanym min. do 80 st .powinien miec ok 50 w BS 00 poz.2 .co do spadku mocy to zrób logi dynamiczne z bloku 3 8 11 i wklej wtedy do tematu .mozesz jescze sprawdzic opornosc n75 powina wynosic ok 20 omów .n 239 jest odpowiedzialny za gaszenie silnika i jesli jest nie sprawny to bedzie rzucało silnikem przy gaszeniu .jesli chcesz go sprawdzic zrób test elementów wykonawczych przy zapalonym silnku ,silnik powinien zgasnosc
                        diagnostyka vag 602-614-253

                        Komentarz

                        • kryzys554
                          Drive
                          • 2011
                          • 45

                          #13
                          No i zrobiłem te logi ale nie wszystkie (008 się nie dało pisało not available) i pomimo że znalazlem coś o tych blokach to i tak nic z tego nie rozumiem. Pod spodem daje link, pomóżcie.

                          Komentarz

                          • german81
                            L&K
                            • 2010
                            • 1414
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                            • BZB 1.8 TSI 160 KM

                            #14
                            swoje logi wklej na ta strone http://vaglog.rtnet.pl/
                            diagnostyka vag 602-614-253

                            Komentarz

                            • kryzys554
                              Drive
                              • 2011
                              • 45

                              #15
                              A to jest płatne czy za free??

                              [ Dodano: Sro 30 Lis, 11 20:15 ]
                              Blok 008 NOT AVAILABLE (dlaczego???)
                              Blok 003 Log (1 - 003)
                              Blok 011 Log (0 - 011)

                              Komentarz

                              • german81
                                L&K
                                • 2010
                                • 1414
                                • Octavia II combi (1Z5)
                                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                #16
                                przeczytaj to i zgodnie z tym zrób jeszcze raz logi http://www.clubtt.pl/vag-com/3335-za...styka-vag.html oczywiscie z bloków 3,8,11
                                diagnostyka vag 602-614-253

                                Komentarz

                                • kryzys554
                                  Drive
                                  • 2011
                                  • 45

                                  #17
                                  Chłopaki sprawa z błędami rozwiązana w pierwszym przypadku kabel na prostym odcinku przy podszybiu przecięty (już polutowane), jeśli chodzi o ten błąd z turbiną to gruszka była cała przerdzewiała (wymieniona), teraz tylko problem bo świece krótko grzeją (kontrolka gaśnie po 3-5s, przekaźnik słychać w tym samym czasie i napięcie od świec też jest odłączane w tym samym czasie (sprawdzałem żarówką). Wiecie może czy to norma czy coś jest uszkodzone?

                                  Komentarz

                                  Pracuję...